Самоосвіта

 План самоосвіти

вчителя  англійської мови

Коломієць Ганни Михайлівни

 на 2023-2024 навчальний рік

 

І. Вступ

Проблемна тема вчителя:

«Андрагогічний  та технологічний аспекти  у сучасній методиці викладання іноземних мов»

 

         Основною  метою  підвищення  науково-теоретичної  підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності  шляхом   самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:

-   проблемної теми КЗ «Олександрівський ліцей №2»

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

-   науково-методичної  проблеми Івангородської  філії:

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

на 2023- 2024 навчальний рік є:

 

 

1.     Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблем української освітньої реформи.

2.     Опрацювання  методичних рекомендацій щодо викладання іноземної мови та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

3.     Опрацювання  праць видатних вітчизняних педагогів щодо проблемної теми.

4.     Вивчення та застосування технологічного та андрагогічного  підходів в організації уроків англійської мови.

5.     Удосконалення організації дистанційного та змішаного навчання.

6.     Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим

 педагогічним досвідом.

7.     Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

8.     Вивчення основ педагогічного управління.

9.     3 цією метою планую протягом року:

1) брати активну участь:

-   у семінарах, масових заходах різних рівнів,

          - у роботі шкільних методичних заходів; 

 

 

              -  у роботі районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови;

 

              -   у роботі кафедри вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей

                  №2» за проблемою « Модернізація системи навчання іноземних мов у

                  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного

                 підходу»;

 

             -    у проведенні предметних тижнів;

 

             -   постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної

 

                 літератури з проблем викладання предмета .

      - брати участь у вебінарах «Ранок», «На урок», ВГ «Основа», журналу «Іноземні мови у школі»

2) Продовжити  поглиблено опрацювати питання:

- Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

- Розвиток особистості здобувача освіти  на уроках англійської мови в умовах упровадження концепції НУШ.

- Інтернет ресурси на уроках іноземної мови

3) Відслідковувати нові публікації у соціальних групах мережі Фейсбук «The international group for communication in English Friend of a friend”, “ English Step By Step” *(Людмила Отрош)

4) Залучати учнів до участі у предметних конкурсах

 

 

 

 

 

                        

II. Науково-теоретична підготовка

1.  Пройти навчанни за програмами  при КОІППО           

ім. В.О.Сухомлинського « Керівники закладів загальної середньої освіти, які забезпечують реалізацію Державного стандарту  базової середньої освіти за освітніми галузями» (12.02. 24-16.02.24)

2.  Пройти навчання на курсі « Школа стійкості » студії платформи  онлайн-освіти  EdEra

3.  Брати участь в онлайн-тренінгах 

4.  Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

 

 

1.Єфремова Г.Л.

Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі

Вибіркові нотатки

Жовтень

 

 

2. Кожемякіна І.

Навчальні технології в форматі сучасного освітнього простору

Виписки для використання на уроках

Грудень

 

 

3.Сидоренко Н.

Технології створення ситуації успіху як основа розвитку інноваційної особистості  

Тези

Протягом року

 

 

4. Бондарюк І.М.

Андрагогічний аспект  у сучасній методиці викладання іноземних мов

Тези

Січень

 

      

 

 

 

 

ІІІ.  Підвищення науково – методичного рівня та професійної майстерності.

1.    Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання англійської мови у 2023-2024 н. р.

й

 

2.    Продовжити знайомитися з досвідом роботи колег з проблеми: Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

 

3.    Знайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій 

освітнього  процесу:

-         Технології особистісно орієнтованого навчання

-         Технології  інтерактивного навчання

-         Технології  розвитку критичного мислення

-         Технології дистанційного навчання

4.     Взяти участь у :

-         Методичному практикумі «Технології використання  на уроках ментальних карт, кросенсів»

-         Педагогічному коучингу «Цифровізація атестаційного процесу»  

-         Круглих   столах  «Мотивація пізнавальної активності школярів» та «Творчі підходи до оцінювання знань учнів»

-         у методичному інформ-дайджесті «Застосування педагогіки емпауерменту в проєктній діяльності на уроках НУШ.»

-         Аукціоні педагогічних ідей «Як я працюю з обдарованими дітьми»

-         Методичному серфінговому сафарі «Ефективні платформи для особистого та професійного зростання»

5.     Виступити на педагогічному практикумі з питанням «Інклюзивна освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання.»

 

6.     Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1. Циркаль А.Ю.

 

Огляд найбільш цікавих інтерактивних методів на заняттях з англійської мови.

Перечитати ,

застосовувати на уроках

Протягом року

2. Дубасенюк О.А.

 

 

Передумови розвитку андрагогіки як чинника особистісного та професійного зростання дорослого.

Усне опрацювання

Протягом року

3. Підласий І.П.  

 

Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя

Усне опрацювання

Протягом року

4.Сологуб О.

Створення інтерактивного контенту засобами Genial.ly

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

IV. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу

та управління освітньою діяльністю педагогічного колективу ЗЗСО

 

1.   Підготувати і провести відкриті позакласні заходи: конкурси , вікторини та інтелектуальні ігри  в рамках тижня іноземної мови

2.  Підготувати і провести відкритий урок у 7 класі на тему «Щоденна рутина. Домашні обов'язки»

3. Взяти участь у методичний апгрейді  «Нові  тренди в освіті 2023-2024»

3.  Підготувати виступ з  теми:

-- «Інклюзивна освіта в умовах дистанційного та змішаного навчання.» (педагогічний практикум)

4. Огляд новинок наукової та методичної літератури

5. Підготувати учнів до участі у районній олімпіаді з англійської мови

5. Контролювати роботу методичної студії філії

 

 

V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази  кабінету  іноземної мови

 1. Систематично поповнювати збірку навчальних відео та презентацій. 

 2. Поповнювати   папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

  3. Створити добірку відеоматеріалів англійської мови для 7 класу

  4.  Виготовити роздатковий матеріал

                              Тема

       Клас

      Термін

Doing Chores

7

Листопад

 

 

 

VI.    Термін завершення  роботи: травень  2024  року 

1.              Передбачувані результати:  підвищення комунікативних компетенцій учнів

     2. Спосіб оформлення теоретичного матеріалу та практичних завдань

1)    Презентація «Технології створення ситуації успіху як основа розвитку інноваційної особистості »

2)    Продовжити створення системи тестових та інших видів перевірних завдань до тем, що вивчаються у 7,8,9 класах

3)    Конспекти уроків з використанням новітніх технологій як засобу активізації освітнього процесу

4)    Поповнювати папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

VII. Підсумково-контролюючий аналіз   




План самоосвіти

вчителя  англійської мови

Коломієць Ганни Михайлівни

 на 2022-2023 навчальний рік

 

І. Вступ

Проблемна тема вчителя:

«Андрагогічний  та технологічний аспекти  у сучасній методиці викладання іноземних мов»

 

         Основною  метою  підвищення  науково-теоретичної  підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності  шляхом   самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:

-   проблемної теми КЗ «Олександрівський ліцей  №2»

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

-   науково-методичної  проблеми Івангородської  філії:

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

на 2022- 2023 навчальний рік є:

 

 

1.     Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблем української освітньої реформи.

2.     Опрацювання  методичних рекомендацій щодо викладання іноземної мови та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

3.     Опрацювання  праць видатних вітчизняних педагогів щодо проблемної теми.

4.     Вивчення та застосування технологічного та андрагогічного  підходів в організації уроків англійської мови.

5.     Удосконалення організації дистанційного та змішаного навчання.

6.     Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим

 педагогічним досвідом.

7.     Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

8.     Вивчення основ педагогічного управління.

9.     3 цією метою планую протягом року:

1) брати активну участь:

-   у семінарах, масових заходах різних рівнів,

          - у роботі шкільних методичних заходів; 

 

 

              -  у роботі районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови;

 

              -   у роботі кафедри вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівське НВО

                  №2» за проблемою « Модернізація системи навчання іноземних мов у

                  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного

                 підходу»;

 

             -    у проведенні предметних тижнів;

 

             -   постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної

 

                 літератури з проблем викладання предмета .

      - брати участь у вебінарах «Ранок», «На урок», ВГ «Основа», журналу «Іноземні мови у школі»

2) Поглиблено опрацювати питання:

- Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

- Розвиток особистості здобувача освіти  на уроках англійської мови в умовах упровадження концепції НУШ.

- Інтернет ресурси на уроках іноземної мови

3) Відслідковувати нові публікації у соціальних групах мережі Фейсбук «The international group for communication in English Friend of a friend”, “ English Step By Step” *(Людмила Отрош)

4) Залучати учнів до участі у предметних конкурсах

 

 

 

 

 

                        

II. Науково-теоретична підготовка

1.  Пройти навчанни за програмою семінару-практикуму при КОІППО             ім. В.О.Сухомлинського « Сучасні підходи до оцінювання учнів в умовах інклюзивного навчання» (7.11-23.11)

2.  Пройти навчання на курсі « Оцінювання без знецінювання » студії платформі  онлайн-освіти  EdEra

3.  Брати участь в онлайн-тренінгах 

4.  Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

 

 

1. Дубасенко О.А.

Професійна освіта: андрагогічний підхід

Вибіркові нотатки

Жовтень

 

 

2. Денисова С.П.

Інтернет  як інтерактивний засіб навчання іноземних мов.

Виписки для використання на уроках

Грудень

 

 

3.Яновець А.І.

Переваги модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища як інструменту дистанційного навчання

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

4. Панич Г.А.

Андрагогічний аспект  у сучасній методиці викладання іноземних мов

Тези

Січень

 

                         

 

 

 

 

ІІІ.  Підвищення науково – методичного рівня та професійної майстерності.

1.    Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання англійської мови у 2022-2023 н.р.

й

 

2.    Ознайомитися з досвідом роботи колег з проблеми: Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

 

3.    Знайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій 

освітнього  процесу:

-         Технології особистісно орієнтованого навчання

-         Технології  інтерактивного навчання

-         Технології  розвитку критичного мислення

-         Технології дистанційного навчання

4.     Взяти участь :

-         у круглому столі «Шляхи удосконалення соціокультурного середовища закладу освіти».

-         Педагогічних читаннях «Інноваційні технології: вивчення та впровадження в сучасних умовах».

 

5.     Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1 Смаль О. В.

 

Застосування E-Learning та M-Learning у навчанні

іноземної мови.

Перечитати ,

застосовувати на уроках

Протягом року

2.Ковальчук О.І.

 

 

Сучасні педагогічні технології на заняттях з англійської мови як засіб розвитку особистості в умовах упровадження   концепції НУШ.

Усне опрацювання

Протягом року

3. Якимчук Н. О.

 

Упровадження елементів STEM-освіти під час

вивчення англійської мови

Усне опрацювання

Протягом року

4.Лавринюк І. М.

Використання web-ресурсів як новітнього засобу

стимулювання навчальної діяльності при вивченні іноземних мов

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

IV. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу

та управління освітньою діяльністю педагогічного колективу ЗЗСО

 

1.   Підготувати і провести відкриті позакласні заходи: конкурси , вікторини та інтелектуальні ігри  в рамках тижня іноземної мови

2.  Підготувати і провести відкритий урок у 6 класі на тему «Спорт. Спортивні ігри»

3. Взяти участь у педагогічному  коучингу «Технологізація освітнього процесу: онлайн, дистанційна та змішана форми освіти. Практичний аспект».

3.  Підготувати виступи з  тем:

-- «Проблеми організації самостійної роботи школяра як суб'єкта навчально-виховного процесу »(круглий стіл)

- «Технології використання на уроках віртуальних інтерактивних дошок, створення інтерактивних вправ та аркушів»

- «Андрагогічний підхід в інноваційній педагогічній освіті»

4. Огляд новинок наукової та методичної літератури

5. Підготувати учнів до участі у районній олімпіаді з англійської мови

5. Контролювати роботу методичної студії філії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази  кабінету  іноземної мови

 1. Систематично поповнювати збірку навчальних відео та презентацій. 

 2. Поповнювати   папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

  3. Створити добірку відеоматеріалів англійської мови для 6 класу

  4.  Виготовити роздатковий матеріал

                              Тема

       Клас

      Термін

My Sports

6

Листопад

Career Choices

9

Грудень

Do you need a book?

8

Січень

 

 

 

VI.    Термін завершення  роботи: травень  2023 року 

1.              Передбачувані результати:  підвищення комунікативних компетенцій учнів

     2. Спосіб оформлення теоретичного матеріалу та практичних завдань

1)    Презентація «Андрагогічний  та технологічний аспекти  у сучасній методиці викладання іноземних мов»

2)    Продовжити створення системи тестових та інших видів перевірних завдань до тем, що вивчаються у 6,8,9 класах

3)    Конспекти уроків з використанням новітніх технологій як засобу активізації освітнього процесу

4)    Поповнювати папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

VII. Підсумково-контролюючий аналіз  

       Володіння англійською мовою – вже не дивовижна навичка, а необхідність.

       У XXI столітті просто неможливо досягти успіху, не знаючи англійської мови, яка сьогодні є засобом міжнародного спілкування. Англійською мовою розмовляють співробітники Інтерполу, авіадиспетчери та учасники рятувальних робіт у зонах стихійних лих, де точність передачі інформації має першорядне значення. Знаючи англійську мову ви можете з легкістю подорожувати по світу та вільно спілкуватися з людьми різних національностей. Зможете з легкістю читати художню англійську літературу мовою оригіналу, слухати іноземну музику та переглядати фільми без перекладу.

            Вміння говорити іноземною мовою дозволяє співпрацювати з різними людьми та розуміти нюанси іншої культури; відкриває нові перспективи; покращує навички вирішення проблем та завдань, а також прийняття рішень; загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинута особистість, володіє кращими здібностями до вивчення нового, вільніша та більш впевнена у спілкуванні з людьми.

        Працюючи над проблемною темою  «Андрагогічний  та технологічний аспекти  у сучасній методиці викладання іноземних мов», я опрацювала матеріали : Дубасенко О.А. «Професійна освіта: андрагогічний підхід»,  Денисової С.П. «Інтернет  як інтерактивний засіб навчання іноземних мов», Яновець А.І. «Переваги модульного об'єктно-орієнтованого динамічного навчального середовища як інструменту дистанційного навчання»,        Панич Г.А.   «Андрагогічний аспект  у сучасній методиці викладання іноземних мов».

Пройшла навчання за програмою семінару-практикуму при КОІППО   ім. В.О. Сухомлинського «Сучасні підходи до оцінювання учнів в умовах інклюзивного навчання»,  навчання на курсі «Оцінювання без знецінювання» студії платформі  онлайн-освіти  EdEra , навчання на курсі «Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень» на платформі масових відкритих  онлайн-курсів Prometheus.  Взяла участь у Всеукраїнській  онлайн-конференції STEM-майстерня «Посади квітку Перемоги» з теми «Турбота про дитячу психіку в умовах  війни: практичні поради та інноваційні підходи».  Пройшла курс з мінної безпеки «Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!» на освітній онлайн-платформі «Зрозуміло!»  Усі отримані знання намагаюся використовувати у педагогічній практиці та як керівник закладу освіти.

    Провела відкритий урок у 6 класі на тему «Спорт. Спортивні ігри», під час якого використала інноваційні форми роботи на уроці . Підготувала виступи на семінари вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей №2» на теми : «Інтерактивне середовище для розвитку ключових компетентностей» ,  «Робота з обдарованими учнями на уроках англійської мови». Взяла участь у педагогічному  коучингу «Технологізація освітнього процесу: онлайн, дистанційна та змішана форми освіти. Практичний аспект» та круглому столі  «Проблеми організації самостійної роботи школяра як суб'єкта навчально-виховного процесу ».

        Поповнювала  папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови та  добірку відеоматеріалів англійської мови для 6 класу.

 Активно використовувала Інтернет-ресурси  під час дистанційного навчання.

План самоосвіти

вчителя  англійської мови

Коломієць Ганни Михайлівни

 на 2021-2022 навчальний рік

 

І. Вступ

Проблемна тема вчителя:

«Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу»

 

         Основною  метою  підвищення  науково-теоретичної  підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності  шляхом   самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:

-   проблемної теми КЗ «Олександрівське НВО №2»

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

-   науково-методичної  проблеми Івангородської  філії:

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

на 2021- 2022 навчальний рік є:

 

 

1.     Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблем української освітньої реформи.

2.     Опрацювання  методичних рекомендацій щодо викладання іноземної мови та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

3.     Опрацювання  праць видатних вітчизняних педагогів щодо проблемної теми.

4.     Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим

 педагогічним досвідом.

5.     Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

6.     Вивчення основ педагогічного управління.

7.     3 цією метою планую протягом року:

1) брати активну участь:

-   у семінарах, масових заходах різних рівнів,

          - у роботі шкільних методичних заходів; 

 

 

              -  у роботі районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови;

 

              -   у роботі кафедри вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівське НВО №2» за проблемою « Модернізація системи навчання іноземних мов у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходу»;

 

             -    у проведенні предметних тижнів;

 

             -   постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної

 

                 літератури з проблем викладання предмета .

      - брати участь у вебінарах «Ранок», «На урок», ВГ «Основа», журналу «Іноземні мови у школі»

2) Поглиблено опрацювати питання:

- Сучасний погляд на урок іноземної мови. Проблеми та перспективи.

- Формування в учнів світоглядних позицій, які враховують сучасні потреби суспільства, на уроках іноземної мови

- Інтернет ресурси на уроках іноземної мови

3) Відслідковувати нові публікації у соціальних групах мережі Фейсбук «The international group for communication in English Friend of a friend”, “ English Step By Step” *(Людмила Отрош)

4) Залучати учнів до участі у предметних конкурсах

 


                            II. Науково-теоретична підготовка

1.  Пройти навчанни за програмою семінару-практикуму при КОІППО             ім. В.О.Сухомлинського « Розвиток професійної компетентності вчителя іноземної мови »

2.  Пройти навчання на курсі «Управління якістю освіти в школі» на платформі масових відкритих  онлайн-курсів Prometheus

3.  Взяти участь в онлайн-тренінгу  від ТОВ Dinternal Education «Планування уроку англійської в основній школі за методом ESA»  

4.  Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

 

 

1. Фадєєва О.В.

Сучасні інноваційні технології

навчання на уроках англійської мови

Вибіркові нотатки

Жовтень

 

 

2. Лавриненко Д.Г.

Smart- технологія як засіб

активізації пізнавальної діяльності

учнів  на уроках англійської мови

Виписки для використання на уроках

Грудень

 

 

3. Томчук М. С.

Впровадження Інтернет-ресурсів

 під час навчання англійської мови [Електронний ресурс] Режим доступу:

http://conf.vntu.edu.ua/eiron/2013/pdf/6.pdf

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

4. Жулкевська  В

Теоретико-методичні  основи  дистанційного  навчання

Тези

Січень

 

                           ІІІ.  Підвищення науково – методичного рівня та

професійної майстерності.

1.    Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання англійської мови у 2021-2022н.р.


2.    Ознайомитися з досвідом роботи колег з проблеми:

        Новітні технології на уроках іноземної мови

3.    Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій 

освітнього  процесу:

-         Технології особистісно орієнтованого навчання

-         Технології  інтерактивного навчання

-         Технології  розвитку критичного мислення

-         Технології дистанційного навчання

4. Опрацювати літературу:

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1. Галіч А.В.

Розвиток комунікативних навичок із використанням інтерактивних технологій на уроках

Перечитати ,

застосовувати на уроках

Протягом року

2. Плугатарьова О. І

M –learning  (mobile learning)

Як нова технологія вивчення іноземної мови.

Усне опрацювання

Протягом року

3. Даниленко О.

Інноваційна освітня діяльність

Усне опрацювання

Протягом року

4. Пантелеймонова-Плакса І.А.

Ефективність використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови.

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

IV. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу

та управління освітньою діяльністю педагогічного колективу ЗЗСО

 

1.   Підготувати і провести відкриті позакласні заходи: конкурси , вікторини та інтелектуальні ігри  в рамках тижня іноземної мови

2.  Підготувати і провести відкритий урок у 9 класі на тему «Роль мас медіа у

     житті людини»

3.  Підготувати виступи з  тем:

- «Формування в учнів світоглядних позицій, які враховують сучасні потреби суспільства, на уроках іноземної мови»

- «Творчість педагога в дії: моделювання фрагментів уроків з використанням активних форм і методів»

- «Андрагогічний підхід в інноваційній педагогічній освіті»

4. Огляд новинок наукової та методичної літератури

5. Підготувати учнів до участі у районній олімпіаді з англійської мови

5. Контролювати роботу методичної студії філії

 

V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази  кабінету  іноземної мови

 1. Систематично поповнювати збірку навчальних відео та презентацій. 

 2. Створити  папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

  3. Створити добірку відеоматеріалів англійської мови для 5 класу

  4.  Виготовити роздатковий матеріал

                              Тема

       Клас

      Термін

Time for Leisure

5

Листопад

Inventions and discoveries

9

Ciчень

Are you a Good Team?

8

Грудень

 

 

 

 

VI.    Термін завершення  роботи: травень  2022 року 

1.              Передбачувані результати:  підвищення комунікативних компетенцій учнів

     2.  Спосіб оформлення теоретичного матеріалу та практичних завдань

1)    Презентація «Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу»

2)    Продовжити створення системи тестових та інших видів перевірних завдань до тем, що вивчаються у 5,8,9 класах

3)    Конспекти уроків з використанням новітніх технологій як засобу активізації освітнього процесу

4)    Папка-добірка цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

VII. Підсумково-контролюючий аналіз

         Однією із 10-ти компетентностей, визначених Концепцією НУШ, є володіння іноземною мовою. Український освітній простір робить впевнені кроки назустріч світовій освіті, що включає в себе відкритість українського суспільства до спілкування з іншими культурами, тісну міжнародну співпрацю, а це означає спілкування однією з міжнародних мов. Володіння іноземною мовою є важливою складовою поняття “всебічно розвинена особистість”, а також є ознакою професіоналізму та освіченості людини.

        Сучасні користувачі мови мають володіти практичними знаннями та навичками спілкування іноземною мовою в різних ситуаціях з урахуванням соціокультурної відмінності рідної та іноземної мов. Для того, щоб досягти бажаного результату, а саме практичного використання лексичного запасу, під час вивчення іноземної мови рекомендується використовувати різні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), дистанційні форми навчання, а також веб-технології.  Сучасний навчальний процес дає змогу кожному педагогічному працівнику розширити сферу застосування ІКТ в процесі навчання іноземної мови, а саме впровадження та використання різних комп’ютерних технологій під час навчально-виховного процесу.

      Основною метою навчання ІМ визначено формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати ІМ як інстру мент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Ця мета передбачає досягнення школярами такого рівня іншомовної комунікативної компетентності, який був би достатнім для здійснення спілку вання в усній (говоріння, аудіювання) і письмовій (читання, письмо) формах у межах визначених комунікативних сфер, тематики ситуативного мовлення та вивченого мовного і мовленнєвого матеріалу. Іншомовна комунікативна компетентність формується на основі взаємопов’язаного мовленнєвого, соціокультурного і мовного розвитку учнів відповідно до їхніх вікових особ ливостей та інтересів на кожному етапі вивчення ІМ.

        Працюючи над проблемною темою  «Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу», я опрацювала матеріали : Фадєєвої О.В. «Сучасні інноваційні технології навчання на уроках англійської мови», Лавриненко Д.Г. «Smart- технологія як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів  на уроках англійської мови»,  Томчук М. С. «Впровадження Інтернет-ресурсів  під час навчання англійської мови », Жулкевської  В «Теоретико-методичні  основи  дистанційного  навчання». Пройшла навчанни за програмою семінару-практикуму при КОІППО   ім. В.О.Сухомлинського « Розвиток професійної компетентності вчителя іноземної мови »,  навчання на курсі «Управління якістю освіти в школі» на платформі масових відкритих  онлайн-курсів Prometheus.  Взяла участь в онлайн-тренінгу  від ТОВ Dinternal Education «Планування уроку англійської в основній школі за методом ESA». Також пройшла підготовку до роботи у 5 класі НУШ під час онлайн-занять в Інституті післядипломної педагогічної практики ім В.Сухомлинського на тему "Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5-6 класи)" у жовтні та листопаді 2021 року. Взяла участь в онлайн-тренінгу “Можливості YOUTUBE для освіти”. Взяла участь у обласній інтернет-конференції «Технологія фахової майстерності: освіта впродовж життя» (ХVІІ Хмурівські методичні читання). Усі отримані знання намагаюся використовувати у педагогічній практиці та як керівник закладу освіти.

    Провела відкритий урок у 9 класі на тему «Роль мас медіа у житті людини», під час якого використала інноваційні форми роботи на уроці . Виступила з презентацією на тему «Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу» на районному методичному об'єднанні вчителів іноземної мови та підготувала виступи на семінари вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей №2» на теми : «Формування в учнів світоглядних позицій, які враховують сучасні потреби суспільства, на уроках іноземної мови» ,  «Творчість педагога в дії: моделювання фрагментів уроків з використанням активних форм і методів», «Андрагогічний підхід в інноваційній педагогічній освіті».

        Створила  папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови та  добірку відеоматеріалів англійської мови для 5 класу.

 Активно використовувала Інтернет-ресурси  під час дистанційного навчання.



Комментариев нет:

Отправить комментарий