МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
системи роботи вчителя у міжатестаційний період
Відомості про себе
Прізвище, ім’я, по батькові педагога: | Коломієць Ганна Михайлівна |
Дата народження: | 04.12.1965 |
Заклад освіти, у якому працюю: | Івангородська філія КЗ «Олександрівський ліцей №2» |
З якого року працюю у даному закладі: | 1985 – Івангородська школа 2016 - Івангородська філія |
Посада: | Завідувач філії |
Навчальний предмет який викладаю: | Англійська мова |
Класи, у яких викладаю: | 5,8,9 класи |
Стаж роботи на даній посаді: | 5 років |
Загальний педагогічний стаж: | 38 років |
Освіта: | Вища |
Навчальний заклад та рік його закінчення : | Харківський державний університет ім. О.М. Горького,1989 рік |
Спеціальність за освітою: | Французька мова та література |
Кваліфікація за освітою: | Філолог, викладач французької мови та літератури |
Кваліфікаційна категорія, педзвання: | Вища, Старший учитель |
Рік останньої атестації : | 2017 рік |
Результати останньої атестації : | Підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», присвоєно звання «Старший учитель» |
Рік чергової атестації: | 2022 |
На що претендую: | Підтвердження кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», підтвердження присвоєного звання «Старший учитель» |
Електронна адреса педагога: | kolomiets04121965@gmail.com
|
Адреса веб-ресурсу педагога: | http://kolomietsinozemna.blogspot.com/
|
2. Науково-методична проблема педагога:
Науково-методична проблема, над якою працюю: | Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу |
Творчий звіт-презентація досвіду з даної проблеми (дата проведення): | 23 грудня 2021, районне засідання кафедри вчителів іноземної мови |
Посилання на презентацію досвіду: | http://kolomietsinozemna.blogspot.com/
|
Підвищення кваліфікації педагога
Рік | Форма | Вид | Нап-рям* | Тема підвищення кваліфікації | К-сть годин | Номер документа | Дата видачі документа | Ким видано свід-во / сертифікат |
2017 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2018 | Дистан-ційна |
| 2 | «Вчимося жити разом» | 30 | Сертифікат №11-32721 | 28.03. 2018 р. | Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» |
Очна |
| 5 | «Використання хмарних сервісів Microsoft у навчальному процесі» | 10 | Сертифікат К120181019015 | 12-13.10. 2018 р. | Центр інноваційної освіти |
2019 | Дистан-ційна |
| 4 | Організаційно-методичне забезпечення інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти та особли-вості створення освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами | 15 | Сертифікат DК№02136577-0330/19
| 26.04. 2019 р | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистан-ційна |
| 1 | Особливості навчання англійської мови молодших школярів | 15 | Сертифікат DК№02136577-0458/19 | 27.06. 2019 р | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Очна |
| 7 | Курси підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів ЗСО Кіровоградської області відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» | 60 | Сертифікат МЗ №02136577-7269/19 | 24.12. 2019 року | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистан-ційна |
| 7 | Всеукраїнський онлайн-марафон Нова Українська школа: перші підсумки та прогнози | 3 | Сертифікат
| 26.02 2019 р. | Видавництво «Ранок» |
Дистан-ційна | Тренінг | 4 | «Основи інклюзивного навчання» | 8 | Сертифікат DT№02136577-0160/19 | 21.03. 2019 р. | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистан-ційна | Онлайн-курс | 2 | «Права людини в освітньому просторі» | 10 | Сертифікат № https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/d55d0c3bea244fedbf7b09fdc1f0f9ce | 31.03. 2019 р. | Студія онлайн-освіти EdEra |
Дистан-ційна | Онлайн-курс | 4
1 | Протидія та попередження боулінгу (цькуванню) в закладах освіти
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель? | 80
20 | Сертифікат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/1082c7d29ab14084ac2a8d90dfd9ba4d Сертифікат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/40ea10fe3ead4919afd4d85e00e2bafe | 07.05. 2019 року
21.11. 2019 року | Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus
Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus |
2020 | Дистан-ційна |
| 1 | Впровадження інновацій в школах | 60 | Сертифікат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/03089f3ee47548018cfacf3f02ca36cd
| 06.01. 2020 року | Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus
|
Дистан-ційна |
| 7 | Методичний менеджмент: технологія впровадження | 15 | Свідоцтво ДН № 02136577-0855/20 | 24.04 2020 року | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистан-ційна |
| 2 | Бери й роби | 20 | Сертифікат № https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/401cf00dc81547b49a06f6653fb38045 | 19.01. 2020 року | Студія онлайн-освіти EdEra |
Дистан-ційна |
| 6 | Медіаграмотність для освітян | 60 | Сертифікат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/b69a093cce274180b 5c10edf7991ea68 | 25.03. 2020 р | Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus |
2021 | Дистан-ційна |
| 5 | Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність (за проєктом IREX) | 15 | Свідоцтво ДН № 02136577-1458/21 | 15.03. 2021 року | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистан-ційна |
| 2 | Наука повсякденного мислення | 80 | Сертифікат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/4d28d0f046d441 9d9c23be2b65fbc679 | 22.03 .2021 року | Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus |
Дистан-ційна |
| 1 | «Про дистанційний та змішаний формат навчання» для педагогів та керівників шкіл | 50 | Сертифікат № https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/cert/558a685a0592461292314f4816c3498/valid.html
| 03.01. 2021 року | Студія онлайн-освіти EdEra |
Дистан-ційна |
| 1 | Розвиток професійної компетентності вчителя іноземної мови | 15 | Свідоцтво ДН№02136577-3257/21 | 07.10. 2021 року | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
|
| 7 | Управління якістю освіти у школі | 30 | Сертифівкат № https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/6644ff00ecfe4219ae06878bba179e2f | 16.10.2021 року | Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometeus |
|
| 2 | Нова українська школа: адаптаційний цикл базової середньої освіти (5клас)
| 30 | Свідоцтво МЗ № 01236577-6796/21 | 15.11.2021 року | КОІППО ім. В.О Сухомлинського |
Дистанційна | Базовий курс | 4 | Безбар'єрна грамотність | 6 | Сертифікат № Т0036320509 | 26.01.2022 року | Дія Міністерство цифрової трансформації України |
* Вкажіть номер напряму підвищення кваліфікації.
1. Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
2. Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;
3. Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;
4. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами;
5. Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;
6. Мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
7. Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників).
** Загальна кількість годин підвищення кваліфікації на час атестації: 632 години
Проведення відкритих уроків
Рік | Тема уроку | Клас | Охоплено учнів (кількість осіб) | ПІБ присутніх колег | Рівень (клас, ЗНЗ, район, область) |
2017/2018 н. р. | Хобі та інтереси
| 5 | 16 | Бойко С.М., Правосудько Г.М., Заїкіна Т.М. | ЗНЗ |
2018/2019 н. р. | Спорт та спортивні ігри
Пори року. Погода (Інтегрований урок)
| 6
5 | 16
13 | Бойко С.М., Правосудько Г.М., Бажан Т.О. Правосудько Г.М., Балдовська М.О., Бойко С.М., Кошман І.В. | ЗНЗ
ЗНЗ |
2019/2020 н. р. | Все про їжу. На кухні. | 7 | 16 | Правосудько Г.М., Бажан Т.О., Бойко С.М., Бажан Т.О.
| ЗНЗ
|
2020/2021 н.р. | Шкільне життя. | 8 | 14 | Заїкіна Т.М., Назаренко О.Ю., Волошаненко Л.Ю. | ЗНЗ |
2021/2022 н.р. | Роль ЗМІ у нашому житті | 9 | 13 | Таладіон О.В Правосудько Г.М., Бойко С.М. | ЗНЗ |
5. Проведення відкритих позакласних заходів з предмета
Рік | Захід (форма проведення, назва) | Клас | Охоплено учнів (кількість осіб) | ПІБ присутніх колег | Рівень (клас, ЗНЗ, район, область) |
2017/2018 н. р. | Конкурс «Що ти знаєш про Великобританію?» | 6-7 класи | 23 | Правосудько Г.М., Жижкун А.М. | ЗНЗ |
2018/2019 н. р. | Гра-вікторина «Lucky chance»
Гра-змагання «Країна, мову якої ми вивчаємо» (8-9 класи) | 5-7 клас 8-9 класи |
| Заїкіна Т.М. Бойко С.М. | ЗНЗ
ЗНЗ |
2019/2020 н. р. | Квест-гра «Весела англійська»
Інтелект-шоу «Англійська- це цікаво» | 9
6 | 10
16 | Бойко С.М. Волошаненко Л.Ю. | ЗНЗ |
2020/20201 н. р. | Урок-змагання «Interesting tasks: Food». | 6-7 | 22 | Заїкіна Т.М. Бойко С.М. | ЗНЗ |
2021/2022 н.р. | Брейн – ринг “English traditions” | 8-9 | 24 | Заїкіна Т.М., Бажан Т.О. | ЗНЗ |
6. Проведення відкритих виховних заходів
Рік | Захід (форма проведення, назва) | Клас | Охоплено учнів (кількість осіб) | ПІБ присутніх колег | Рівень (клас, НВО, район, область) |
2017/2018 н. р. | | |
| |
|
2018/2019 н. р. | | |
| |
|
2019/2020 н. р. | Бібліотечна година «Англійські письменники дітям» | 8, 9 | 13 | Лісова О.М. Бойко С.М. | ЗНЗ |
2020/2021 н. р. |
|
|
|
|
|
2021/2022 н. р. |
|
|
|
|
|
7. Проведення майстер-класів, семінарів, тренінгів тощо
Рік | Форма | Тема | Місце проведення | Хто відвідав |
2017/2018 н. р. |
|
|
|
|
2018/2019 н. р. |
| . |
|
|
2019/2020 н. р. |
|
|
|
|
2020/2021 н. р. |
|
|
|
|
8. Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі
Які інноваційні технології навчання використовуєте під час освітнього процесу? | 2017/2018 н. р. | 2018/2019 н. р. | 2019/2020 н. р. | 2020/2021 н. р. | 2021/2022 н. р. |
Проєктні технології | ІКТ, Ігрові технології, Проєктні технології, Інтерактивне навчання | ІКТ, Веб-квести, Ігрові технології, Проєктні технології, Інтерактивне навчання, Хмарні технології, Проблемне навчання | ІКТ, Ігрові технології, Проєктні технології, Інтерактивне навчання , Дистанційне навчання, | ІКТ, Ігрові технології, Проєктні технології, Інтерактивне навчання, Дистанційне навчання |
9. Кількісна динаміка участі учнів у конкурсах і змаганнях різного рівня
Рівень конкурсів | Кількість учасників/призерів |
2017/2018 н. р. | 2018/2019 н. р. | 2019/2020 н. р. | 2020/2021 н. р. | 2021/2022 н. р. |
учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери |
Шкільні | |
| |
| |
|
|
|
|
|
Районні | |
| |
| |
|
|
|
|
|
Обласні |
|
| |
| |
|
|
|
|
|
Всеукраїнські | 14 | 8 | 11 | 8 | 11 | 9 |
|
|
|
|
10. Кількість здобувачів освіти, які брали участь в олімпіадах
Етап проведення олімпіади | 2017 /2018 н. р. | 2018/2019 н. р. | 2019/2020 н. р. | 2020/2021 н. р. | 2021/2022 н. р. |
учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери | учасники | призери |
ІІ - районний | 2 | 2 |
|
|
|
|
|
| 1 | 1 |
ІІІ - обласний | 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. Досягнення учнів в олімпіадах, конкурсах та змаганнях різного рівня
Рік | Прізвище та ім’я учня-переможця | Клас | Місце | Назва заходу | Рівень | Форма участі |
2018 | Жадан Едуард | 11 | І | Олімпіада | ІІ | очна |
2018 | Бенедисюк Антон | 9 | І | Олімпіада | ІІ | очна |
2021 | Кошман Богдана | 8 | ІІІ | Олімпіада | ІІ | очна |
|
|
|
|
|
|
|
12. Організація навчально-дослідницької та проєктної діяльності здобувачів освіти
Рік | Прізвище та ім’я здобувача освіти | Клас | Тема роботи (форма/вид роботи) | Де презентувалася робота
| Рівень (шкільний районний обласний) | Форма (очна чи заочна) | Результат |
2018 | Цветік Юлія | 11 | Освіта у Великобританії, Франції та Україні: спільні та відмінні особливості | Захист дослідницьких робіт | шкільний | очна | учасник |
|
|
| | | |
| |
13. Участь у методичних формуваннях закладу
Рік | Чи були Ви керівником методичного формування КЗ «Олександрівське НВО №2» і саме якого? |
2017/2018 н. р. |
|
2018/2019 н. р. |
|
2019/2020 н. р. |
|
2020/2021 н. р. |
|
2021/2022 н. р. |
|
14. Участь у роботі предметної кафедри, творчих, динамічних та ініціативних групах, у роботі центру STEM-освіти, участь у нарадах та конференціях, семінарах тощо
Рік | Форма | Зміст роботи |
2017/2018 н. р. | Творча група | Наступність у викладанні іноземної мови між початковою та середньою ланками навчання |
2018/2019 н. р. | Засідання МО (обмін досвідом) | Порадник вчителям НУШ. |
2019/2020 н. р. | Засідання МО | Вернісаж педагогічних ідей: обмін досвідом |
2020/2021 н. р. | Засідання МО Засідання МО | Як створити мовне середовище в школі. Формування в учнів світоглядних позицій, які враховують сучасні потреби суспільства на уроках іноземної мови |
2021/2022 н. р. | Семінар – консультування (Відділ освіти) | Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу |
15. Відвідування уроків колег
Рік | Кількість відвіданих уроків | ПІБ учителя, урок якого відвідано | Методичні знахідки |
2017/2018 н. р. | 2 2 1
1 | Кошман І.В., Заїкіна Т.М., Бажан Т.О.,
Хонько О.М. | Використання критичного мислення Вправа «Снігова куля» Робота в групах на уроках математики Використання ІКТ Методи навчання у початковій школі |
2018/2019 н. р. | 1 2
2 | Бажан Т.О., Бойко С.М.,
Малина Т.В.
| Самооцінювання, диференційований підхід Використання ІКТ на уроках Інтегрований урок Дидактичні ігри на уроці англійської мови |
2019/2020 н. р. | 1 2 2
1 | Бойко С.М., Правосудько Г.М., Волошаненко Л.Ю.,
Москаленко Л.В. | Інтегрований урок, особливості організації та проведення інтегрованого уроку Робота в групах, урок-гра Методи навчання письма |
2020/2021 н. р. | 2
2 | Волошаненко Л.Ю.
Таладіон О.В. | Комунікативні методи навчання Ігрові форми роботи на уроці |
2021/2022 н. р. | 1 1 | Кошман І.В., Бойко С.М. | Інтегрований урок |
16. Відвідування семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо
Рік | Форма | Тема | Хто проводив | Місце проведення |
2017/2018 н. р. | Семінар | Методи навчання у початковій школі | Хонько О.М. | Бірківська філія |
2018/2019 н. р. | Семінар
| Використання ігрових технологій у викладанні англійської мови. | Малина Т.В.
| Несватківська філія
|
Тренінг | Робота з офіс 365 | Марина Лютинська | Олександрівський НВК №2 |
2019/2020 н. р. | Семінар-практикум | Особливості проведення ЗНО 2020 | Москаленко Л.В. | Олександрівський НВК |
2020/2021 н. р. |
|
|
|
|
2021/2022 н. р. | Семінар-консультування
| Впровадження інноваційних технологій на уроках іноземної мови | Січкар Т.М. | Відділ освіти |
17. Участь у професійних конкурсах
Рік | Назва конкурсу | Рівень | Організатори конкурсу | Форма участі (очна/заочна) | Результат |
2021 | Обласна науково-практична інтернет-конференція (ХVIІ Хмурівські читання) з проблеми «Технологія фахової майстерності: освіта упродовж життя» | Обласний | КОІППО ім В.Сухомлинського | Заочна | Свідоцтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. Друковані роботи за останні 5 років (у фахових журналах, на освітніх сайтах)
Рік публікації | Назва роботи | Де опубліковано |
2018 | 5 клас Тема « Traditional English Food»
| Сайт «На урок» |
2021 | Лексико-граматичний тест з англійської мови для 7 класу на тему: «All Аbout Food» | Сайт «На урок» |
19. Методичні розробки, авторські програми
20. Самоосвітня педагогічна діяльність:
Адреси сайтів, які використовуєте для підвищення кваліфікації |
| Адреси сайтів, які використовуєте для підготовки та проведення уроків |
http://koippo.kr.ua | | https://naurok.com.ua |
https://www.ed-era.com
|
| https://www.englishwsheets.com |
https://www.ukraine-teacher.com
|
| https://www.youtube.com |
https://prometheus.org.ua |
| https://www.teachingenglish.org.uk |
https://vseosvita.ua
|
| https://en.islcollective.com |
https://elt.dinternal.com.ua |
| https://vseosvita.ua
|
|
| https://www.liveworksheets.com |
|
|
|
21. Пропозиції педагога щодо обміну власним педагогічним досвідом
Пропозиції педагога щодо обміну власним педагогічним досвідом (тематика) | Форма обміну досвідом з колегами | Вид обміну досвідом з колегами |
1 | Новітні технології на уроках іноземної мови як засіб активізації освітнього процесу |
| Тренінг |
2 |
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий