План самоосвіти вчителя англійської мови Коломієць Ганни Михайлівни на 2024-2025 навчальний рік |
||||
|
||||
І. Вступ Проблемна
тема вчителя: «Формування іншомовної компетенції на основі
інтерактивної діяльності» |
|
|||
Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки
та вдосконалення педагогічної
майстерності шляхом самоосвітньої роботи,
спрямованої на реалізацію: - проблемної теми КЗ
«Олександрівський ліцей №2» «Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження
технологічного та андрагогічного підходів» - науково-методичної проблеми Івангородської філії: «Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного
та андрагогічного підходів» на 2024- 2025
навчальний рік є: |
|
|||
|
1. Ґрунтовне
опрацювання наукових джерел з проблем української освітньої реформи. 2. Опрацювання
методичних рекомендацій щодо викладання
іноземної мови та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх
навчальних закладах. 3. Опрацювання праць видатних вітчизняних педагогів щодо
проблемної теми. 4. Вивчення
та застосування технологічного та андрагогічного підходів в організації уроків англійської
мови. 5. Удосконалення
організації дистанційного та змішаного навчання. 6. Ознайомлення
з новими педагогічними технологіями та передовим педагогічним досвідом. 7. Визначення
власного стилю педагогічної діяльності. 8. Вивчення
основ педагогічного управління. 9. 3
цією метою планую протягом року: 1) брати активну участь: - у семінарах, масових заходах різних рівнів, -
у роботі шкільних методичних заходів; |
|
|
|
- у
роботі районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови; |
|
|||
- у роботі
кафедри вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей №2» за проблемою « Модернізація системи навчання іноземних
мов у закладі на засадах
упровадження технологічного та андрагогічного підходу»; |
|
|||
- у проведенні предметних тижнів; |
|
|||
- постійно слідкувати за появою нових посібників та
методичної |
|
|||
літератури
з проблем викладання предмета . - брати участь у вебінарах «Ранок», «На
урок», ВГ «Основа», журналу «Іноземні мови у школі» 2) Продовжити поглиблено опрацювати питання: - Навчання іноземних
мов у закладі на засадах упровадження
технологічного та андрагогічного підходу - Розвиток
особистості здобувача освіти на уроках
англійської мови в умовах упровадження концепції НУШ. - Інтернет ресурси на
уроках іноземної мови 3) Відслідковувати
нові публікації у соціальних групах мережі Фейсбук «The international
group
for
communication
in
English
“Friend of a friend”, “ English Step By Step” *(Людмила
Отрош) 4) Залучати учнів до
участі у предметних конкурсах |
|
|||
II. Науково-теоретична підготовка |
||||||
1. Пройти
навчанни за програмами при КОІППО ім. В.О.Сухомлинського
«Керівників, учителів, які у 2024/2025 навчальному році забезпечуватимуть
реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі
базової середньої освіти (базове предметне навчання,7 клас)» (06.11.2024-09.11.2024,
04.12.2024 -07.12.2024) 2. Пройти навчання на курсі «Цифровий учитель»
студії платформи онлайн-освіти EdEra 3. Брати участь в онлайн-тренінгах 4. Опрацювати
літературу: |
||||||
|
Автор |
Назва
статті |
Форма
опрацювання |
Термін |
|
|
|
1.
Редько В. |
Інтерактивні
технології навчання іноземної мови |
Вибіркові
нотатки |
Жовтень |
|
|
|
2.
Гадкевич
Л.Н. |
Інтерактивні
технології |
Виписки
для використання на уроках |
Листопад |
|
|
|
3.Сидоренко
Н. .
|
Технології
створення ситуації успіху як основа розвитку інноваційної особистості |
Тези |
Протягом
року |
|
|
|
4.
В. Волкова |
Інноваційні
технології навчання від А до Я |
Вибіркові
нотатки |
Грудень |
|
|
|
5.
Тизунь І. М., Мала М.І. |
200
ігор на уроках англійської мови |
Виписки
для використання на уроках |
Протягом
року |
|
|
ІІІ. Підвищення науково –
методичного рівня та професійної майстерності.
1. Опрацювати інструктивно-методичні
рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання англійської
мови у 2024-2025 н. р. |
й |
|
||||||||||||||||||||||||||
2. Продовжити
знайомитися з досвідом роботи колег з проблеми: Навчання іноземних мов у закладі на засадах упровадження
технологічного та андрагогічного
підходу |
|
|||||||||||||||||||||||||||
3. Знайомитися
з досвідом використання нових педагогічних технологій освітнього
процесу: -
Технології особистісно
орієнтованого навчання -
Технології інтерактивного навчання -
Технології розвитку критичного мислення -
Технології дистанційного навчання 4. Взяти
участь у : -
Анкетуванні “Твоя школа – твій
другий дім?” ( готуємося до оцінювання напряму “Оцінювання управлінських процесів”). -
Педагогічному коучингу «Створення
сучасного робочого середовища в освітній інформаційній системі Едді» -
КТС: створення рекомендацій: «Види
і форми роботи у класі з інклюзивною формою навчання» -
Обговоренні «Організація
підготовки учнів до участі в І та ІІ етапі шкільних олімпіад з базових
дисциплін» -
Обговоренні «Організація та
проведення предметних тижнів» -
Круглому столі «Сучасні
технології навчання та виховання, їх впровадження» -
Проведенні моніторингу
педагогічної діяльності вчителів за критеріями ВСЗЯО (тестування, опитування за напрямом
“Оцінювання управлінських процесів”). -
Аукціоні педагогічних ідей «Шляхи
розвитку творчого потенціалу учнів»
(Обмін досвідом) (створення Google презентації»). -
Методичному серфінговому сафарі «Ефективні
платформи для особистого та професійного зростання» (плануємо літній
відпочинок та самоосвіту) 5. Опрацювати
літературу: |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
IV. Удосконалення
знань з теорії і практики організації виховного процесу та
управління освітньою діяльністю педагогічного колективу ЗЗСО
1. Підготувати і провести відкриті
позакласні заходи: конкурси , вікторини та інтелектуальні ігри в рамках тижня іноземної мови 2.
Підготувати і провести відкритий урок у 9 класі на тему «Світ робіт та професій» 3. Взяти участь у методичному апгрейді «Нові
тренди в освіті 2024-2025 н.р.» 3.
Підготувати виступ з теми: «Нестандартні
методики навчання» (педагогічний
практикум) 4. Огляд новинок наукової та методичної літератури 5. Контролювати роботу методичної студії філії |
V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної
бази кабінету іноземної мови 1. Систематично
поповнювати збірку навчальних відео та презентацій. 2.
Поповнювати папку-добірку цікавих
вправ та форм роботи на уроках англійської мови 3.
Створити добірку відеоматеріалів англійської мови для 8 класу 4. Виготовити
роздатковий матеріал
|
|
|||||||||
|
1) Презентація
«Нестандартні методики навчання »
2) Продовжити
створення системи тестових та інших видів перевірних завдань до тем, що
вивчаються у 8,9 класах
3) Конспекти
уроків з використанням новітніх технологій як засобу активізації освітнього
процесу
4) Поповнювати
папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови
VII. Підсумково-контролюючий аналіз
Комментариев нет:
Отправить комментарий