Самоосвіта

 План самоосвіти

вчителя  англійської мови

Коломієць Ганни Михайлівни

 на 2024-2025 навчальний рік

 

І. Вступ

Проблемна тема вчителя:

«Формування  іншомовної компетенції на основі інтерактивної діяльності»

 

         Основною  метою  підвищення  науково-теоретичної  підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності  шляхом   самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:

-   проблемної теми КЗ «Олександрівський ліцей №2»

«Модернізація освітнього процесу у закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного підходів»

-   науково-методичної  проблеми Івангородської  філії:

«Створення сприятливого освітнього середовища на основі технологічного та андрагогічного підходів»

на 2024- 2025 навчальний рік є:

 

 

1.     Ґрунтовне опрацювання наукових джерел з проблем української освітньої реформи.

2.     Опрацювання  методичних рекомендацій щодо викладання іноземної мови та організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

3.     Опрацювання  праць видатних вітчизняних педагогів щодо проблемної теми.

4.     Вивчення та застосування технологічного та андрагогічного  підходів в організації уроків англійської мови.

5.     Удосконалення організації дистанційного та змішаного навчання.

6.     Ознайомлення з новими педагогічними технологіями та передовим

 педагогічним досвідом.

7.     Визначення власного стилю педагогічної діяльності.

8.     Вивчення основ педагогічного управління.

9.     3 цією метою планую протягом року:

1) брати активну участь:

-   у семінарах, масових заходах різних рівнів,

          - у роботі шкільних методичних заходів; 

 

 

              -  у роботі районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови;

 

              -   у роботі кафедри вчителів іноземної мови КЗ «Олександрівський ліцей

                  №2» за проблемою « Модернізація системи навчання іноземних мов у

                  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного

                 підходу»;

 

             -    у проведенні предметних тижнів;

 

             -   постійно слідкувати за появою нових посібників та методичної

 

                 літератури з проблем викладання предмета .

      - брати участь у вебінарах «Ранок», «На урок», ВГ «Основа», журналу «Іноземні мови у школі»

2) Продовжити  поглиблено опрацювати питання:

- Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

- Розвиток особистості здобувача освіти  на уроках англійської мови в умовах упровадження концепції НУШ.

- Інтернет ресурси на уроках іноземної мови

3) Відслідковувати нові публікації у соціальних групах мережі Фейсбук «The international group for communication in English Friend of a friend”, “ English Step By Step” *(Людмила Отрош)

4) Залучати учнів до участі у предметних конкурсах

 

 

 

 

 

                        

II. Науково-теоретична підготовка

1.  Пройти навчанни за програмами  при КОІППО           

ім. В.О.Сухомлинського «Керівників, учителів, які у 2024/2025 навчальному році забезпечуватимуть реалізацію Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти (базове предметне навчання,7 клас)» (06.11.2024-09.11.2024, 04.12.2024 -07.12.2024)

2.  Пройти навчання на курсі «Цифровий учитель» студії платформи  онлайн-освіти  EdEra

3.  Брати участь в онлайн-тренінгах 

4.  Опрацювати літературу:

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

 

 

1. Редько В.

Інтерактивні технології навчання іноземної мови

Вибіркові нотатки

Жовтень

 

 

2. Гадкевич Л.Н.

Інтерактивні технології

Виписки для використання на уроках

Листопад

 

 

3.Сидоренко Н.

.

Технології створення ситуації успіху як основа розвитку інноваційної особистості  

Тези

Протягом року

 

 

4. В. Волкова

Інноваційні технології навчання від А до Я

Вибіркові нотатки

Грудень

 

 

5. Тизунь І. М., Мала М.І.

200 ігор на уроках англійської мови

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

ІІІ.  Підвищення науково – методичного рівня та професійної майстерності.

1.    Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання англійської мови у 2024-2025 н. р.

й

 

2.    Продовжити знайомитися з досвідом роботи колег з проблеми: Навчання іноземних мов у  закладі на засадах упровадження технологічного та андрагогічного  підходу

 

3.    Знайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій 

освітнього  процесу:

-         Технології особистісно орієнтованого навчання

-         Технології  інтерактивного навчання

-         Технології  розвитку критичного мислення

-         Технології дистанційного навчання

4.     Взяти участь у :

-         Анкетуванні “Твоя школа – твій другий дім?” ( готуємося до оцінювання напряму  “Оцінювання управлінських процесів”).

-         Педагогічному коучингу «Створення сучасного робочого середовища в освітній інформаційній системі Едді»

-         КТС: створення рекомендацій: «Види і форми роботи у класі з інклюзивною формою навчання»

-         Обговоренні «Організація підготовки учнів до участі в І та ІІ етапі шкільних олімпіад з базових дисциплін»

-         Обговоренні «Організація та проведення    предметних тижнів»

-         Круглому столі «Сучасні технології навчання та виховання, їх впровадження»

-         Проведенні моніторингу педагогічної діяльності вчителів за критеріями ВСЗЯО  (тестування, опитування за напрямом “Оцінювання управлінських процесів”).

-         Аукціоні педагогічних ідей «Шляхи розвитку творчого потенціалу учнів»  (Обмін досвідом) (створення Google презентації»).

-          Методичному серфінговому сафарі «Ефективні платформи для особистого та професійного зростання» (плануємо літній відпочинок та самоосвіту)

5.     Опрацювати літературу:

 

 

Автор

Назва статті

Форма опрацювання

Термін

1. Циркаль А.Ю.

 

Огляд найбільш цікавих інтерактивних методів на заняттях з англійської мови.

Перечитати ,

застосовувати на уроках

Протягом року

2. Савченко О. Я.

Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу

Тези

Січень

3. Підласий І.П.  

 

Продуктивний педагог. Настільна книга вчителя

Усне опрацювання

Протягом року

4.На Урок

Сервіс Canva: якісне створення візуального контенту

Виписки для використання на уроках

Протягом року

 

 

IV. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу

та управління освітньою діяльністю педагогічного колективу ЗЗСО

 

1.   Підготувати і провести відкриті позакласні заходи: конкурси , вікторини та інтелектуальні ігри  в рамках тижня іноземної мови

2.  Підготувати і провести відкритий урок у 9 класі на тему «Світ робіт та професій»

3. Взяти участь у методичному апгрейді  «Нові  тренди в освіті 2024-2025 н.р.»

3.  Підготувати виступ з  теми: «Нестандартні методики  навчання»

 (педагогічний практикум)

4. Огляд новинок наукової та методичної літератури

5. Контролювати роботу методичної студії філії

 

 

V. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази  кабінету  іноземної мови

 1. Систематично поповнювати збірку навчальних відео та презентацій. 

 2. Поповнювати   папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

  3. Створити добірку відеоматеріалів англійської мови для 8 класу

  4.  Виготовити роздатковий матеріал

                              Тема

       Клас

      Термін

Work and professions

9

Грудень

Розчитки

4

Вересень

 

 

 

VI.    Термін завершення  роботи: травень  2025  року 

1.              Передбачувані результати:  підвищення комунікативних компетенцій учнів

     2. Спосіб оформлення теоретичного матеріалу та практичних завдань

1)    Презентація «Нестандартні методики навчання »

2)    Продовжити створення системи тестових та інших видів перевірних завдань до тем, що вивчаються у 8,9 класах

3)    Конспекти уроків з використанням новітніх технологій як засобу активізації освітнього процесу

4)    Поповнювати папку-добірку цікавих вправ та форм роботи на уроках англійської мови

VII. Підсумково-контролюючий аналіз  

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий