ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО
КЕРІВНИКА
1Учитель
має бути особистістю привабливою для дітей. 2 Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний та відвертий.
3 Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
4 Учитель має бути веселим , жартівливим.
5 Учитель має раціонально використовувати свій час.
6 Учитель має бути доброзичливим.
7 Учитель має постійно вдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
8 Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням"
9 Учитель повинен вміти вислухати дитину.
10 Класний керівник має створити учнівський колектив у якому панують доброзичливі стосунки.
11 Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
12 Учителеві слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
13 Учителеві необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
ПОРАДИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДОВІРИ
МІЖ ПІЛТІТКОМ І КЛАСНИМ КЕРІВНИКОМ
В КРИЗОВИЙ СТАН ДЛЯ НИХ
1 Уважно вислухайте підлітка. Прагніть до того, щоб підліток зрозумів , що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його Не перебивайте, не показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою.
2 Запропонуйте свою підтримку та допомогу. Постарайтесь переконати , що даний стан (проблеми) тимчасові і швидко пройдуть. Проявіть співчуття і покажіть , що ви поділяєте і розумієте його почуття.
3 Поцікавтесь, що найбільше в даний час турбує підлітка.
4 Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми - не нашкодити.
5 Використовуйте слова - речення , які будуть сприяти встановленню контакту: розумію, звичайно, відчуваю , хочу допомогти.
6 В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому , що він необхідний і іншим , і унікальний як особистість. Кожна людина, незалежно від віку, може мати позитивну оцінку своїй діяльності.
7 Недооцінка гірша, ніж переоцінка. Надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряти і викликати довіру в нього.
8 Звертайтесь за допомогою, консультацією до спеціаліста, якщо щось насторожило вас у поведінці підлітка.
ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ
ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1 Підвищувати рівень організованості класного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування).
2 Різноманітність позаурочного життя класу.
3 Слідкувати за динамікою динамічного зростання рівня вихованості учнів.
4 Підвищувати рівень розвитку класного колективу(згуртованість, активність, ініціативність учнів виховний вплив колективу на його членів , рівень розвитку громадської думки).
5 Активно співпрацювати класному керівнику з класом.
6 Тримати тісний зв'язок із сім'єю .
7 Проводити роботу з проблемними учнями , надавати їм педагогічну підтримку на основі індивідуального підходу.
8 Створити умови захищеності та комфортності перебування кожного вихованця у класі , школі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий