Інтегрований у 5 класі

Тема : Спорт. Види спорту. Мій улюблений вид спорту. (5 клас)

Мета : Активізувати вживання лексики теми «Спорт».
            Розвивати навички монологічного мовлення учнів.
            Прививати любов до спорту, здорового способу життя.
Обладнання :   м'ячі,  мішки,  кеглі,  магнітофон,  секундомір,  роздавальний
                            матеріал ( картки з реченнями, словами, малюнки, половинки
                             слів)
Тип уроку :  Інтегрований урок фізичної культури і французької мови.
                                                             Хід уроку.
І. Початок уроку.
    1) Організаційний вхід до залу.  (музика)
    2) Шикування в одну шеренгу, привітання, правила безпеки, пульс.
    3) Повідомлення теми і завдань уроку.
Aujourd'hui nous avons la lesson intéressant. Nous ferons la gymnastique ,nous jouons aux jeux et les éstafaits intéressants avec les devoirs français .
  Attention !  Nous commencons !
ІІ. 1) Повороти на місці,перешикування в дві шеренги.
    2) Зарядка на місці під музику.
    3) Вправа на відновлення дихання.
    4) Шикування команд біля стартової лінії. Привітання команд.
       (La force , les athletes)
    5) Естафета «Змійка» . Учасники команд біжать змійкою між кеглями. У кінці залу    
         на столах розкладені малюнки з видами спорту. Перша команда вибирає колективні види спорту, а друга – індивідуальні.
  Coures entre les barrières vers la table . Choisies les sports collectifs et  individuels.
( Le tennis , le football, le basket, la natation, le ski, le cyclisme, le monoski, lebox )
 6) Естафета «Прищіпки». На столах у кінці залу розкладені половинки слів—назви видів спорту. Кожен учасник стрибає на правій нозі до столу, складає слово, знайшовши дві половинки, кладе на стіл, назад стрибає на лівій нозі.
Sautes à la jambe droite vers la table . Cherche les deux parties de mot . Saute en arrière
à  la jambe gauche. (Football, natation, cyclisme, escalade, monoski, volleyball )
   7) Естафета «Стрибки в мішках». Учасники стрибають у мішках до кінця залу і вибирають види спорту : І – зимові,   ІІ – літні.
Saute dans le sac vers la table. Choisie  les sports d'hiver  et les sports d'été.
(Le ski, le hockey, le monoski,              la natation, le cyclisme, le football )
    8) Естафета «Кенгуру». Учні стрибають до кінця залу із затиснутим між колінами м'ячем. На столі є картки з реченнями французькою мовою. Перша команда вибирає картки із стверджувальними реченнями, друга  --  із заперечними.
Saute avec la balle entre les genous. Trouve les phrases affirmatives et les phrases négatives. Luc est passionnée de basket.    Jean est fou de foot.   Anna aime la natation.
  Sébastien n'aime pas le ski.  Oleg ne pratigue pas de tennis.  Marina n'aime pas le cyclisme )
   9) Гра «Склади речення».Кожна команда отримує слова з яких повинна скласти речення. Зачитують. Complète les phrases suivantes.
David pratique l'escalade parce qu'il est courageux .
 Oléna aime le football parce qu'elle est fan du Dynamo Kyiv.
   10) Конкурс  «Загадка».Кожен член команди мімікою і рухами показує свій улюблений вид спорту. Решта відгадують. Потім учень розповідає про свій улюблений вид спорту.Montre avec la mimigue et les mouvements ton sport préfèré.
ІІІ . 1 ) Вправа на відновлення дихання «Надуваємо кульку».
      2) Оголошення результатів завдань з французької мови . Оцінювання.
      3) Оголошення результатів з фізичної культури.
       4) Домашнє завдання. Розповісти яким видом спорту цікавиться друг,або
           про  свій улюблений вид спорту.

       5) Організований перехід до класу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий