Тема : Спорт. Види спорту. Мій улюблений вид спорту. (5 клас)
Мета : Активізувати
вживання лексики теми «Спорт».
Розвивати навички монологічного
мовлення учнів.
Прививати любов до спорту,
здорового способу життя.
Обладнання : м'ячі,
мішки, кеглі, магнітофон,
секундомір, роздавальний
матеріал ( картки з
реченнями, словами, малюнки, половинки
слів)
Тип уроку : Інтегрований урок фізичної культури і
французької мови.
Хід
уроку.
І. Початок уроку.
1) Організаційний вхід до залу. (музика)
2) Шикування в одну шеренгу, привітання,
правила безпеки, пульс.
3) Повідомлення теми і завдань уроку.
Aujourd'hui
nous avons la lesson intéressant. Nous ferons la gymnastique ,nous jouons
aux jeux et les éstafaits intéressants avec les devoirs français .
Attention ! Nous commencons !
ІІ. 1) Повороти на
місці,перешикування в дві шеренги.
2) Зарядка на місці під музику.
3) Вправа на відновлення дихання.
4) Шикування команд біля стартової лінії.
Привітання команд.
(La force , les athletes)
5) Естафета «Змійка» . Учасники команд
біжать змійкою між кеглями. У кінці залу
на столах розкладені малюнки з видами
спорту. Перша команда вибирає колективні види спорту, а друга – індивідуальні.
Coures entre les barrières vers la
table . Choisies les sports collectifs et individuels.
( Le
tennis , le football, le basket, la natation, le ski, le cyclisme, le
monoski, lebox )
6) Естафета «Прищіпки». На столах у кінці залу
розкладені половинки слів—назви видів спорту. Кожен учасник стрибає на правій
нозі до столу, складає слово, знайшовши дві половинки, кладе на стіл, назад
стрибає на лівій нозі.
Sautes à la
jambe droite vers la table . Cherche les deux parties de mot . Saute
en arrière
à la jambe gauche. (Football, natation,
cyclisme, escalade, monoski, volleyball )
7) Естафета «Стрибки в мішках». Учасники
стрибають у мішках до кінця залу і вибирають види спорту : І – зимові, ІІ – літні.
Saute dans
le sac vers la table. Choisie les sports
d'hiver et les sports d'été.
(Le ski, le hockey, le monoski, la natation, le cyclisme, le football )
8) Естафета «Кенгуру». Учні стрибають до
кінця залу із затиснутим між колінами м'ячем. На столі є картки з реченнями
французькою мовою. Перша команда вибирає картки із стверджувальними реченнями,
друга --
із заперечними.
Saute avec
la balle entre les genous. Trouve les phrases affirmatives et les phrases
négatives. ( Luc est passionnée de basket. Jean est fou de foot. Anna aime la natation.
Sébastien n'aime pas le ski. Oleg ne pratigue pas de tennis. Marina n'aime pas le cyclisme )
9) Гра
«Склади речення».Кожна команда отримує слова з яких повинна скласти речення.
Зачитують. Complète les phrases suivantes.
David
pratique l'escalade parce qu'il est courageux .
Oléna aime le football parce qu'elle est fan
du Dynamo Kyiv.
10) Конкурс
«Загадка».Кожен член команди мімікою і рухами показує свій улюблений вид
спорту. Решта відгадують. Потім учень розповідає про свій улюблений вид спорту.Montre avec la mimigue et les mouvements ton sport préfèré.
ІІІ . 1 ) Вправа на
відновлення дихання «Надуваємо кульку».
2) Оголошення результатів завдань з
французької мови . Оцінювання.
3) Оголошення результатів з фізичної
культури.
4) Домашнє завдання. Розповісти яким
видом спорту цікавиться друг,або
про
свій улюблений вид спорту.
5) Організований перехід до класу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий